Mobilna aplikacija za vježbanje zadataka NCVVO
Hrvatski na maturi Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Jezični savjetnik Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski u školi novi portal Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Bolje je hrvatski- Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Hrvatski na državnoj maturi - mobilna aplikacija
Nikola Tesla- Nacionalni portal za učenje na daljinu
eLektire- besplatne knjige za učenike i nastavnike
Engleski jezik online - učite uz pomoć British Councila
freeCodeCamp - naučite kodirati
Besplatni online tečajevi na Harvardu
Dana 11. prosinca 2019. godine učenici četvrtih razreda u pratnji profesorica Sanje Jelenak, Irene Ines Orak, Sanele Đurkan i Alenke Harča išli su u Zagreb na kazališnu predstavu Gospoda Glambajevi Miroslava Krleže.
Jedna od najpoznatijih Krležinih drama tematizira materijalnu i moralnu propast ugledne zagrebačke obitelji Glembay uoči Prvoga svjetskog rata. Drama u tri čina započinje razgovorom o obiteljskim portretima između Leonea Glembaja i sestre Angelike te Fabriczyja Glembaja. Razgovarajući o obiteljskim precima, Fabriczy ističe njihove uspjehe, a Leone pozadinu tih uspjeha – prijevare, zločine, ubojstva i samoubojstva. Dolaskom obiteljskog pravnika Pube Fabriczyja započinje razgovor o aferi Rupert-Canjeg. U zapletu Leone optužuje barunicu Castelli za preljub s novinarom Skomrakom i svećenikom Silberbrandtom. Vrhunac je dramske radnje sukob Leonea i Ignjata Glembaja te Ignjatova smrt. Preokret nastaje bankrotom obiteljske tvrtke i otkrivanjem pronevjere, a u raspletu pada baruničina maska i Leone ju ubija.
Dramu je režirao Miroslav Međimorec. Leonea Glembaja igra Amar Bukvić, njegova oca Ignjata Darko Stazić, barunicu Castelli Nataša Janjić Medančić, sestru Angeliku Dijana Vidušin, a Pubu Fabriczyja Ozren Grabarić.
Ozren Grabarić izvrstan je u ulozi Pube kao i Amar Bukvić u ulozi Leonea. Kazališno uprizorenje Krležine drame svakako će pomoći maturantima u razumijevanju složenih odnosa među članovima obitelji Glembay kao i sukoba u njima samima.
Sanja Jelenak, prof